Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą w Polsce firmą i wystawiamy faktury. Podaj nam numer NIP – wystawimy fakturę VAT po ukończeniu zlecenia.
Co jeśli nie będę zadowolony/a z efektów naszej współpracy?
Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy szczególnie otwarci na oczekiwania Klientów. Jest to jeden z filarów naszej pracy. To Klient akceptuje, bądź nie, realizację naszych usług.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Zdecydowanie tak. Jesteśmy w pełni legalnie działającym podmiotem gospodarczym, który prowadzi działalność koncesjonowaną w formie Agencji Doradztwa Personalnego (Zatrudnienia) pod numerem 31757 (KRAZ). Posiadamy stosowne certyfikaty, a sposób przetwarzania danych osobowych nadzoruje GIODO.
Nie wiem, która usługa jest odpowiednia do moich potrzeb?
Zadzwoń lub napisz do nas. To nic nie kosztuje.
Jakie dokumenty mam przesłać w celu realizacji usługi?
Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i mailowo. Poinformujemy o etapach realizacji zamówienia oraz poprosimy o informacje niezbędne do przygotowania profesjonalnego CV i listu motywacyjnego. Jeśli posiadasz dotychczasowe CV, możesz je załączyć w formularzy rejestracyjnym lub przesłać nam mailowo. To z pewnością przyspieszy realizację zamówienia. Przeanalizujemy je dokładnie i poprosimy o uzupełnienie zawartych w nim informacji. Jeśli nie posiadasz CV, nie przejmuj się. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu zebrania wszystkich niezbędnych informacji.
Chcę, aby moje dokumenty zostały przetłumaczone na język francuski/włoski/hiszpański, nie widzę jednak na Państwa stronie takiej opcji.
W formularzu zamówienia podane są dwie opcje językowe angielska i niemiecka. Istnieje jednak możliwość przetłumaczenia przygotowanych przez nas dokumentów na inny język obcy. Wówczas tłumaczenie oraz termin wyceniamy indywidualnie. Prosimy o kontakt przed złożeniem takiego zamówienia.
Jak można dokonać płatności?
Płatności można dokonać na podane poniżej sposoby:
– płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu Przelewy24, który umożliwia zapłatę za pomocą karty kredytowej, przelewu internetowego, przelewu oraz przekazu bankowego (w przypadku przelewu/przekazu bankowego, serwis generuje automatycznie druk do zapłaty, której można dokonać na poczcie lub w banku).
– płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu PayPal.pl. Płacąc za pośrednictwem Przelewy24 z listy kanałów płatności wybierasz PayPal.
– przelew krajowy nadawany z poczty lub banku bezpośrednio na główny rachunek firmy:
KREATORZYKARIERY.PL
UL. ŚWIĘTOKRZYSKA 30 LOK. 63
00-116 WARSZAWA
Bank Millennium S.A.
NR RACHUNKU: 82 1160 2202 0000 0006 1531 4366
Czy będę mógł/mogła edytować dokumenty w przyszłości?
Tak, przygotowane przez nas CV i listy motywacyjny prześlemy Ci w wersji Word, do własnej edycji w przyszłości oraz w wersji PDF.
Czy zamawiając np. Pakiet CV i LM w angielskiej wersji językowej otrzymam dokumenty tylko po angielsku?
Zamawiając dokumenty wraz z tłumaczeniem otrzymasz je po polsku i angielsku/niemiecku (w zależności którą wersję językową wybierzesz).
Jaką kategorię mam wybrać przed złożeniem zamówienia?
Przed założeniem zamówienia policz ile masz lat doświadczenia zawodowego (praktyki, staże, własna działalność gospodarcza, praca na etacie, umowa agencyjna, wolontariat itp.). Brane jest pod uwagę całe doświadczenie zawodowe. Zarówno związane i niezwiązane z branżą, do której aplikujesz. Następnie wybierz odpowiedni przedział doświadczenia: 0-2 lata, 2-5 lat, powyżej 5 lat.
Chcę zamówić CV i list motywacyjny. Ile kosztuje przygotowanie profesjonalnego CV i LM?
Cena dokumentów uzależniona jest od następujących parametrów:
długości Twojego doświadczenia zawodowego,
terminu przygotowania dokumentów (standardowy – do 3 dni roboczych lub ekspresowy – do 24h – wersja polska, bądź standardowy – do 6 dni roboczych lub ekspresowy – do 2 dni roboczych – wersja polska i wersja w języku obcym).
Informacje o cenie znajdziesz w zakładce Zamów Usługę lub w Cenniku.